Frequently Asked Questions
Hoe betaal ik mijn order?
Op welke manieren kan ik betalen? Online bestellingen die je thuis of bij een DHL afhaalpunt laat bezorgen kun je betalen met IDeal, Paypal, standaard bankoverschrijving. Kan ik met een VVV bon betalen? Nee. Is achteraf betalen mogelijk? Nee, dat is op dit moment niet mogelijk.Betaling mislukt/geweigerd?
Mijn betaling is mislukt Kijk voor de zekerheid of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Is het bedrag niet afgeschreven dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen. De niet betaalde bestelling annuleren we automatisch voor je. Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven maar je hebt na een uur nog geen bevestiging per email ontvangen? Neem dan contact met ons op.Mijn betaling mislukt meerdere malen
Als je betaling blijft mislukken, controleer onderstaande punten.- Heb je voldoende saldo op je gekozen rekening?
- Is de betaallimiet van je rekening toereikend?
- Is je paypal account wel vrij om betalingen te verrichten?
Geen oplossing kunnen vinden?
Neem dan contact met ons op.Discount Code
How to use in a discount code?
Place the items you want to buy in the shopping cart
In the first step in your shopping cart you will find the box 'discount code' at the top, here you can enter the code. Enter the code exactly (numbers, letters, dashes). You will receive a confirmation when the code has been entered correctly
Can I ask for a discount code?
no, we advertise on the website itself whether a discount code is available for a specific product or period. It is also possible that we send a discount code to our customers via our customer database.
Conditions discount codes
Read the conditions and options before using the discount code. These can differ per code.
A digital discount code can be used a maximum of once per e-mail address with an online order.
One discount code can be used per order.
If you cancel an order in which a discount code has been used, you cannot request a new code.
The nature, duration and expiry date of an offer and other specific conditions of use can be found in the communication in which the discount code is included. Each discount code is valid for a certain period. After this period, the discount code can no longer be used.
You cannot use discount codes for open orders.
You cannot exchange discount codes for money.
With a discount code you cannot get a discount on products other than the products for which the relevant discount code promotion applies and which are further described in the communications in which the discount code is included.
Discount codes are issued once. No compensation will be paid in the event of theft or loss. Loss also includes the (accidental) deletion of e-mails.
It is not allowed to change or falsify discount codes, including hacking, spreading viruses, spamming or forwarding (forwarding).
You cannot use discount codes for commercial purposes and / or purposes other than those for which they were issued.
Every (attempted) fraud or other unauthorized act is registered and results in the use of discount codes being denied.
Hifistudio79 reserves the right to adjust the conditions of discount codes prematurely or to declare discount codes invalid.
Facturen en BTW
Het bewijs van je online aankoop is je factuur. Deze versturen wij altijd als bijlage in de e-mail van je verzendbevestiging, maar we bewaren hem ook in jouw account zodat je deze gemakkelijk kunt terugvinden.Ik kan het BTW nummer van mijn bedrijf nergens invullen tijdens het bestellen?
Hifistudio79 richt zich normaliter op de particuliere consument, oftewel business-to-consumer (B2C). Wij hebben geen business-to-business (B2B) salesproces in onze webshop verwerkt. Als bedrijf een aankoop doen, dat kan maar neemt u dan even contact met ons op via de contactpagina. U ontvangt dat een handmatige factuur van ons. Dit geldt ook voor aanvragen (intracommunautair) via de organisatie VAT-free. Het is voor ons niet mogelijk via de webshop de BTW-teruggave - en de bijbehorende administratie - automatisch en digitaal te documenteren.Kan mijn BTW-nummer vermeld worden op de factuur?
dat kan, maar dan wel als dit vantevoren via de contactpagina wordt gevraagd.Kan mijn factuur aangepast worden?
Het is niet mogelijk om achteraf facturen aan te passen en/of een BTW-nummer toe te voegen.Ik heb geen factuur ontvangen, kan ik deze alsnog opvragen?
Op je account kun je je factuur gemakkelijk vinden en downloaden. Heb je geen account? Neem dan contact op met onze klantenservice en zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt. Wij sturen je dan direct per e-mail de juiste factuur toe.Ik heb geen account
Maak je geen zorgen. Wij bewaren al jouw facturen voor je. Neem even contact op met de klantenserviceHoe Retour aanmelden
Via onze verzenden&retourneren pagina kunt u voor optie 1, ons retourportaal (retourlabel via ons beschikbaar gesteld) of voor optie 2 kiezen waarbij u zelf dit regelt.How long do I have a warranty?
You receive a 2-year legal warranty, unless explicitly stated otherwise in the sale. With, for example, second-hand products or margin products and demo products. When does my warranty request start? We start your warranty request within 5 working days after your product has been delivered to our warehouse. If you have been sent a return label, you will see in the track & trace data that we have sent you by e-mail if and when your package has arrived at our warehouse. We will send a confirmation by e-mail as soon as we start your warranty request.
How will my package be sent?
We normally ship your package with DHL. As soon as the shipment has been created, you will receive an initial message that it is ready for shipment. It may take a number of hours before it is actually shipped, depending on when you placed the order. As soon as it is at DHL, you will receive a second message and will therefore be further informed via DHL's track and trace. If a delivery does not fit your agenda, you can specify a different time or day via the DHL page. Shipments abroad are also usually sent with DHL, but can sometimes be sent differently with DPD.Is verzending naar postbus mogelijk?
Nee, wij kunnen enkel sturen naar regulieren adressen of een DHL parcelshop zoals u in de checkout kunt selecteren.Is warranty always free of charge?
When the defect is under warranty, the product will be repaired or replaced free of charge for you. We will also return the repaired or replacement product to you free of charge. If the defect is not covered by warranty, we will tell you what the repair costs are. We will not have anything repaired without your permission. The shipping costs to get the product back to you are for your own account.