FAQs

Frequently Asked Questions


Wat betekent Mollie? Alle online betalingen gaan via onze betaalprovider Mollie. Je kunt "Mollie" daarom tijdens je betaling tegenkomen in de adresbalk van je browser, of nadien in de betalingsdetails op je bankrekening.
Boven de 50 euro versturen wij uw product gratis binnen Nederland en Belgie. In andere landen rekenen wij enkel de verzendkosten die wij ook moeten betalen, ongeacht het formaat of zwaarte van de bestelling met lage tarieven zelfs voor een audiomeubel.
De kosten van de retourzending is voor rekening van de klant en dient binnen 2 weken na melding van de retour te zijn ontvangen bij Hifistudio79. Wij hanteren een zo laag mogelijke prijs op onze webshop zodat u maximaal profijt heeft, daar staan wij om bekend. Daarnaast versturen wij alles boven de 50 euro gratis naar u op en daaronder rekenen wij slechts 4 euro, vandaar dat wij u geen gratis retour kunnen aanbieden. Als het product niet tijdig retour is aangemeld kan Hifistudio79 deze niet meer accepteren als retourzending.
Bij een defect product, betalen wij de retourkosten, zie verder onze algemene voorwaarden.
Ben je verhuisd of wil je dat je bestelling op een ander adres geleverd wordt? Je adres kun je eenvoudig zelf aanpassen in je account. Heb je al een bestelling geplaatst? Bel dan snel met onze klantenservice via de contactpagina. Dan kijken wij of we het adres van je bestelling nog kunnen aanpassen