Payment

How to use in a discount code?

Place the items you want to buy in the shopping cart
In the first step in your shopping cart you will find the box 'discount code' at the top, here you can enter the code. Enter the code exactly (numbers, letters, dashes). You will receive a confirmation when the code has been entered correctly
Can I ask for a discount code?

no, we advertise on the website itself whether a discount code is available for a specific product or period. It is also possible that we send a discount code to our customers via our customer database.
Conditions discount codes

Read the conditions and options before using the discount code. These can differ per code.
A digital discount code can be used a maximum of once per e-mail address with an online order.
One discount code can be used per order.
If you cancel an order in which a discount code has been used, you cannot request a new code.
The nature, duration and expiry date of an offer and other specific conditions of use can be found in the communication in which the discount code is included. Each discount code is valid for a certain period. After this period, the discount code can no longer be used.
You cannot use discount codes for open orders.
You cannot exchange discount codes for money.
With a discount code you cannot get a discount on products other than the products for which the relevant discount code promotion applies and which are further described in the communications in which the discount code is included.
Discount codes are issued once. No compensation will be paid in the event of theft or loss. Loss also includes the (accidental) deletion of e-mails.
It is not allowed to change or falsify discount codes, including hacking, spreading viruses, spamming or forwarding (forwarding).
You cannot use discount codes for commercial purposes and / or purposes other than those for which they were issued.
Every (attempted) fraud or other unauthorized act is registered and results in the use of discount codes being denied.
Hifistudio79 reserves the right to adjust the conditions of discount codes prematurely or to declare discount codes invalid.

All online payments go through our payment provider Mollie. You can therefore see "Mollie" during your payment in the address bar of your browser, or afterwards in the payment details on your bank account.

Terugbetalingen van online aankopen Hoe wij je terugbetalen ligt aan de manier waarop jij je online aankoop betaald hebt.
  • Heb je met iDEAL betaald? Dan wordt de betaling teruggeboekt op jouw rekening.
  • Heb je met Paypal betaald dan krijg je het bedrag terug op je Paypal account.
  • etc..
Heb jij je gehele bestelling of een deel van je bestelling geretourneerd?
  • Retourneer jij je hele bestelling, dan krijg je het aankoopbedrag inclusief (eventuele) verzendkosten terug.
  • Retourneer jij een deel van je bestelling, dan ontvang jij het aankoopbedrag van de geretourneerde producten.
Mijn retour is ontvangen maar ik heb nog geen bevestiging per e-mail gehad? Via de track en Trace kun je zien wanneer jouw retour is ontvangen in ons magazijn. Je retour wordt doorgaans binnen 48 uur na ontvangst in ons magazijn verwerkt. Heb je 2 werkdagen na ontvangst in ons magazijn nog geen bericht van ons ontvangen? Neem dan even contact met ons op. Ik heb geen terugbetaling ontvangen. Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Na de afhandeling van je retouraanvraag zal de terugbetaling binnen 5 werkdagen op je rekening staan. Staat het bedrag na 7 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.
Mijn betaling is mislukt Kijk voor de zekerheid of het bedrag is afgeschreven van je rekening. Is het bedrag niet afgeschreven dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen. De niet betaalde bestelling annuleren we automatisch voor je. Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven maar je hebt na een uur nog geen bevestiging per email ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Mijn betaling mislukt meerdere malen

Als je betaling blijft mislukken, controleer onderstaande punten.
  • Heb je voldoende saldo op je gekozen rekening?
  • Is de betaallimiet van je rekening toereikend?
  • Is je paypal account wel vrij om betalingen te verrichten?

Geen oplossing kunnen vinden?

Neem dan contact met ons op.
Het bewijs van je online aankoop is je factuur. Deze versturen wij altijd als bijlage in de e-mail van je verzendbevestiging, maar we bewaren hem ook in jouw account zodat je deze gemakkelijk kunt terugvinden.

Ik kan het BTW nummer van mijn bedrijf nergens invullen tijdens het bestellen?

Hifistudio79 richt zich normaliter op de particuliere consument, oftewel business-to-consumer (B2C). Wij hebben geen business-to-business (B2B) salesproces in onze webshop verwerkt. Als bedrijf een aankoop doen, dat kan maar neemt u dan even contact met ons op via de contactpagina. U ontvangt dat een handmatige factuur van ons. Dit geldt ook voor aanvragen (intracommunautair) via de organisatie VAT-free. Het is voor ons niet mogelijk via de webshop de BTW-teruggave - en de bijbehorende administratie - automatisch en digitaal te documenteren.

Kan mijn BTW-nummer vermeld worden op de factuur?

dat kan, maar dan wel als dit vantevoren via de contactpagina wordt gevraagd.

Kan mijn factuur aangepast worden?

Het is niet mogelijk om achteraf facturen aan te passen en/of een BTW-nummer toe te voegen.

Ik heb geen factuur ontvangen, kan ik deze alsnog opvragen?

Op je account kun je je factuur gemakkelijk vinden en downloaden. Heb je geen account? Neem dan contact op met onze klantenservice en zorg ervoor dat je je ordernummer bij de hand hebt. Wij sturen je dan direct per e-mail de juiste factuur toe.

Ik heb geen account

Maak je geen zorgen. Wij bewaren al jouw facturen voor je. Neem even contact op met de klantenservice
Op welke manieren kan ik betalen? Online bestellingen die je thuis of bij een DHL afhaalpunt laat bezorgen kun je betalen met IDeal, Paypal, standaard bankoverschrijving. Kan ik met een VVV bon betalen? Nee. Is achteraf betalen mogelijk? Nee, dat is op dit moment niet mogelijk.